Data e postimit: 2022-03-31 21:56:44
Lexime: 1394
Te rrosh apo te mos rrosh ?
Lloji: Ese filozofike
Tema: Zgjedhja personale ne varesi te situates momentale
Autori: Ariela Selimllari
Shkolla: Themistokli Germenji
Klasa: 12
Qyteti: Korce
E-mail: arielaselimllari@gmail.com


Nje prej dilemave me te njohura me fame boterore eshte pikerisht dilema :te rrosh apo te mos rrosh?Te gjithe e dime qe jeta me kalimin e kohes fillon te paraqitet teper e veshtire.Ne baze te personalitetit individet ndryshojne,pra ka persona qe zgjedhin te miren dhe te tjere qe i dorezohen situates momentale.Nje vendim shume i gabuar sipas mendimit tim.Po perse te jetojme?

Na duhen vite per tu rritur e ne kete menyre per te vendosur disa qellime per te cilat te konkurrojme ne hapesiren e madhe jetesore.Per tu rritur nuk mjaftojne vec qellimet finale por nje sere sakrificash qe na bejne te perparojme ose jo.Kjo pra eshte jeta nje sprove ose me mire nje
eksperince ndryshe per cilindo prej nesh.
Ne rrezohemi,ringrihemi,gabojme,mesojme e nje sere veprimesh qe na tregojme nese jemi rritur apo jemi ata qe lindem dje.Nese kemi luftuar kaq shume perse te heqim dore ne moment te fundit?Perse te lejojme nje puhize per te na rrezuar gjithe kalane pertoke?Perse te mos tentojme te perparojme ne vend qe te qendrojme pasiv?Nese deshirojme te ecim para duhet te durojme si eren,si shiun,si boren apo dhe diellin pervelues.Po pra ne mundemi te perballojme gjithcka.
Ka pafund njerez qe kane arsye per tu dorezuar dhe vazhdojne te tentojne te perpiqen.Ka njerez qe vuajne per minimumin jetik apo te tjere me dhimbje ne shpirt qe nuk sherohet kurrsesi.Ama ata vazhdojne te jetojne ndonese jeta eshte treguar shume e eger me ta.Ata zgjodhen jeten se ate duhet te bejne.

Pra,per ta permbyllur jeta eshte shumfish me e shenje se vdekja.Ne vend te alternativave te shumta ne duhet te zgjedhim jeten.I gjithe rrugetimi yne do shkoje drejt vdekjes por deri atehere ne duhet te mos rreshtim perpjekjet per perparim.

Vepra te ngjashme
Autori: Jolie · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te rrosh a te mos rrosh...
Te rrosh a te mos rrosh ...eshte nje nga monologet me te famshem dhe me te komentuar te letersise boterore, dhe nje nga dilemat me dramatike me jeten njerezore. Te zgjedhesh mes jetes dhe vdekjes... Te jetosh cfare te sjell fati , te shijosh te hidhuren...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta eshte gjeja me me vlere qe ka nje person. Ajo eshts thesari me i cmuar per njerezit. Jeta jone eshte shume e shkurter, ne te ka shume gezime e hidherime.Disa njerez nuk e duan jeten e tyre dhe perpiqen qe ti japin fund asaj, por kjo nuk eshte gje e ...
Autori: anto · Lloji: Analize letrare · Tema: jeta
ndonjeher mendojme se mundemi, ndonjeher mendojem se gjithcka esht e mundur por jo. jo gjithcka, ka disa gjera qe na bejn te pavendosur, shpesh e dime se nje gje eshte e gabuar por perseri vazhdojme ta bejme. rembehemi nga momentet e ndryshme dhe shpesh p...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Poezi personale · Tema: Perse?
Me ka lindur nje deshire e zjarrte me djeg trupi ne cdo ane mendoj shume per ata qe nuk kane nje jete te bukur e te arte. Mendoj per ata qe njeri-tjetrin e levdojne sa per sy e faqe se me pas e helmojne Mendoj per ata qe s'jane te gezuar per ata ...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: ezra · Lloji: Ese argumentuese · Tema: falja dhe gabimi
-Te gabosh, e perse njerzit duhet te gabojne?-Te falesh,e perse duhet te falim?-A eshte e drejte te gabosh?-A eshte e drejte te falesh?Keto jane disa pyetje te cilave nje mas e madhe njerzish nuk ja din pergjigjen,ka dhe te tjere te cileve,as qe u bie nde...
Autori: adonit darsi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: me i rritur
SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOGEL PER PRINDERIT E MI...NUK DUA NESE UNE JAM NE KLASE TE 7 NUK DO TE THOTE QE JAM I VOGEL...DUHET TE MBAJ PERGJITHESITE E MIA ..DUHET TE JEM ME I PJEKUR......
Autori: Mister Tumsi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellime te ndryshme. Disa kane frike nga vdekja. Disa jetojne sepse nuk vdesin dot dhe disa te vetvriten sepse per ta nuk ka kuptim jeta. Pendimi,dyshimet dhe te...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Ese filozofike · Tema: perse jemi ne toke
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.perse jetojme? Kemi ardhur ne jete per nje qellim te caktuar apo jemi thjesht kalimtar ne kete bote?! ...
Autori: Xhulio Prenga · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ne jemi ketu ne toke per te...
Ne jemi ketu ne toke per te, per te...! -Per cfare e?! -Jemi ketu per te jetuar sigurisht! -Vetem per kete, vetem per te jetuar?! -Ndoshta ndoshta per te kaluar caste te bukura per te provuar ndjenjen e paqes dhe te dashurise ose ndoshta jemi gabimisht ke...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com